donderdag, januari 10, 2008

WAAROM WAAROM


Ik zie hoe jullie de feestdagen hebben doorgebracht.


Alleen maar eten, eten en nogmaals eten.

Geen wonder?

Wordt het niet tijd om een Nordic Walk te organiseren ?

om al die kilo's kwijt te raken?

Anders wacht maar als ik daar ben dan moeten jullie een Nordic Walk organiseren.

Ik ben 15 kilo kwijt met SB en tevens doe ik ook nog aan Nordic Walking.

Als jullie niet weten wat Nordic Walking is maak gebruik van onderstaande link:


http://www.nordicwalking-denhaag.nl/nordicwalking_denhaag_algemeen_wat.php

Dus Maak jullie borst maar nat, als ik daar ben zorg ik dat ook bij jullie de kilo's eraf vliegen.

Ik zend jullie alvast een Nordic Walk groet en de foto is genomen in Merano (Italiƫ) vorig jaar

sign

YL (uit Limbo land)

Geen opmerkingen: